ΜΠΑΛΑΚΙΑ: μια σεμνή ιστορία...


Γενικώς στην Ελλάδα την έχουμε μια μανία με τα μπαλάκια.


Θυμάμαι τον δάσκαλο στο σχολείο: "Δεν ξέρω πού θα ψάξεις... Θέλω ως αύριο μια απάντηση στο θέμα...", κοινώς πάρε το μπαλάκι και βάλε τον μπαμπά να σου πάρει εκείνο το βιβλίο που έχει την απάντηση και που πουλάει το βιβλιοπωλείο, που συμπτωματικά, είναι τής γυναίκας μου...


Μετά στο πανεπιστήμιο: "Δεν μπορώ να κάνω εργαστήριο, κύριοι, δεν υπάρχουν αντιδραστήρια, όμως στις εξετάσεις θα κληθείτε να ετοιμάσετε το ρυθμιστικό διάλυμα κανονικά...", ξανατσίμπα το μπαλάκι και μαζέψτε οι φοιτητές λεφτά και πεταχτείτε μέχρι του Μπακάκου να πάρετε αντιδραστήρια γιατί μας βλέπω παρέα μέχρι τα βαθειά γεράματα ...


Μετά στην δουλειά: "Κόψτε το λαιμό σας! Θέλω μια λύση εδώ και τώρα!", δηλαδή, πάρτε το μπαλάκι για να μεταφερθούν έξι τόνοι προϊόντων που θέλουν ψυγείο, με δυομισάτονο φορτηγό με μουσαμά...


Μετά στο ΙΚΑ: "Ο γιατρός θα απουσιάσει για έναν μήνα, δεν μπορώ εγώ να σας πω τί θα κάνετε..." πάρτε ένα μπαλάκι και πηγαίντε σε ιδιωτικό θεραπευτήριο κι αφήστε με να διαβάσω το CIAO μου....


Μετά στο καράβι: "Ε, τέτοια εποχή υπάρχουν υπεράριθμοι, καθήστε όπου βρείτε...", αρπάχτε το μπαλάκι και σαλτάρετε κατάστρωμα κι΄άμα βουλιάξουμε προσοχή, μακρυά απ' την προπέλα...


Μετά στο δρόμο, το delivery που κινείται ανάποδα στον δρόμο: "Πρόσεχε, ρε μεγάλε, μεροκαματάκι πάμε να βγάλουμε", που πα να πει, πάρε το μπαλάκι και παραμέρισε γιατί θα σου πάρω μαζί τον καθρέφτη...


Μετά ο ηλίθιος, που θέλει να περάσει με κόκκινο: "Μπιιιπ!! Πέρνα το, ρε μεγάλε,πορτοκαλί είναι!" και πάρε το μπαλάκι γιατί εγώ προλαβαίνω να σταματήσω άμα δω κανένα περιπολικό στο μεταξύ...


Μετά ο ελεγκτής τρεις η ώρα τα μεσάνυχτα στο λεωφορείο: "Και τι με νοιάζει εμένα που είναι όλα τα εκδοτήρια κλειστά...", πάρε το μπαλάκι και τσίμπα το προστιμάκι σου, να δείξω και' γω πως δουλεύω και εντοπίζω επιτυχώς τους εχθρούς του λαού...


Μετά ο Δήμος: "Και τί με νοιάζει εμένα πού θα παρκάρεις, αρκεί να μην κλείνεις το πέρασμα για τη σκουπιδιάρα", πάρε τη μπάλα και κάνε τριανταεφτά γύρους στο τετράγωνο κι΄άμα βρεις να παρκάρεις να με χέσεις, που ήδη χέστηκα δηλαδή για το που θα το βάλεις εσύ...


Και προσφάτως, το Κράτος: "Και τί θες να σου κάνω, χρειάζομαι την συγκατάθεσή σου για να συνεχίσω να σε ληστεύω", πάρε το μπαλάκι και τρέχα στο δημοψήφισμα, τραμπαρίφα μου...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΝΑ ΝΗΣΙ ΓΕΜΑΤΟ ΒΛΑΚΕΣ...

ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕ ΤΟ ΔΟΛΛΑΡΙΟ !