Πάλι "καλλιτεχνικές" φωτογραφίες..;

Πάλι φωτογραφίες;

Από εκείνες τις τάχα μου "καλλιτεχνικές"...

Ναι, ξέρω...

Το νησί τον χειμώνα, όταν "καταλαγιάζει ο θόρυβος του καλοκαιριού" και "ηρεμεί ο τόπος" και "αποκτά μια εσωτερικότητα μοναδική"...
Ξέρω...

Πώς "αλλάζουν τα χρωματα και σου δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσεις μιάν άλλη τοπογραφία", πώς οι άνθρωποι δείχνουν διαφορετικοί, πόσο "το καλοκαίρι αλλοιώνει τους χαρακτηρες" και τόσα άλλα δημοσιογραφίστικα για εποχικές φυλλάδες, για εντυπάκια της συμφοράς που αναμασούν τον εαυτό τους.

Άστα όμως, για άλλους... 
Μη τα δείχνεις στους ντόπιους γιατί όλη τους η σκοτούρα ήταν "τα χρώματα του χειμώνα"...

Έχεις κάτι να μου πεις για τα παιδιά που πανηγυρίσαμε όταν πέρασαν στο πανεπιστήμιο και τώρα τα βλέπουμε να τρώνε τις μέρες τους μέχρι το επόμενο καλοκαίρι που θα ανοίξουν ξανά τα ξενοδοχεία και θα χρειαστούν προσωπικό οι καφετέριες και οι ξαπλώστρες στις παραλίες;


Έχεις να μου μιλήσεις για αγροτική ανάπτυξη;
Για το γάλα, για το λάδι;
Ξέρεις κάτι που δεν ξέρω; 


Άκουσες για τίποτε επενδύσεις που να πιάνουν τόπο πραγματικά, χωρίς να καταστρέφουν τον τόπο;
 
Μπορείς να με διαβεβαιώσεις πως αν τύχει πρόβλημα υγείας σοβαρό δεν θα χρειαστεί να γίνει η μετακομιδή μου με ελικόπτερο στη Σύρο πρωτοσέλιδο στις εφημερίδες;


 
Όχι, ε; Κάτσε, λοιπόν, στην θανατερή σιγουριά της Αθήνας κι΄άμα έρχεσαι για Σαββατοκύριακο στο νησί, σε θερμοπαρακαλώ: μην μας φλομώνεις στην φωτογραφία και τα ομορφογραμμένα λόγια, κάνε μου τη χάρη...




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΝΑ ΝΗΣΙ ΓΕΜΑΤΟ ΒΛΑΚΕΣ...

ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ...

Άγιος Πέτρος και Χαλακιά