ΟΝΕΙΡΟΜΥΛΟΙ ΥΣΤΕΡΝΙΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ ΚΡΕΜΜΥΔΙ...
Η τέχνη που επιβάλλεται . Που αντί να ερμηνεύει, ναρκισσεύεται . Που την χρησιμοποιεί ο καλλιτέχνης για να προβάλλει το εγώ του και όχι για να ταπεινωθεί εμπρός στο Είναι το ίδιο. Ο Τόπος , αν τον αφουγκραστείς, περιγράφει, σκιαγραφεί, οριοθετεί αυτό το Είναι . Σκύβεις, ακούς, αδειάζεις από κάθε Εγώ. Αυτός είναι ένας τεράστιος, ατελεύτητος αγώνας. Αδυσώπητος. Αποδομεί τον εαυτό για να τον ξανασυνθέσει. Αν το καταφέρει ποτέ. Φράγμα τσιμεντένιο, μπάστακας τρομερός, το πανεπιστήμιο ... Διδάσκει, με υψωμένο δάχτυλο δασκαλίστικο, επί των τύπων και σπανίως επί της ουσίας. Πώς να ξεφέυγεις από το Εγώ, μετά... Το χειρότερο; Ονοματίζεις τέχνη αυτό που κάνεις, αυτό το κουφό και τυφλό πράγμα. Μα η τέχνη δεν υπάρχει . Εκείνο που υπάρχει είναι ο καλλιτέχνης και ο καλλιτέχνης, πρέπει να είναι σε διαρκή ένδεια για να αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει τα διαθέσιμα μέσα για να φτιάξει στιγμιαία, δεκατοδευτερόλεπτη σπίθα, μια τέχνη αιχμηρή, μοναδική. Αν αυτή είναι η